Pionierskie podejście do transportu okien

Od teraz czterokołowce bez problemu wjadą do każdego państwa w Europie.<br><br>Samochody ciężarowe rozpoznawalne są nie tylko zważywszy na swoistą grafikę, która występuje na ich naczepach. Ich znakiem rozpoznawczym są dodatkowo wózki widłowe, które mocowane są na świeżym powietrzu naczepy. – Wózki wyrywane są przez naszych kierowców nie bez powodu. Troszcząc się o jakość obsługi klienta proponujemy bowiem nie tylko transport, natomiast także rozładunek zlecenia – tłumaczy Dawid Wyrtki kierownik działu transportu Nie wszelkie europejskie kraje honorują wprawdzie na przedłużanie czterokołowca ciężarowego o podwieszany wózek rozładunkowy. Mowa o Austrii, Szwajcarii, Włoszech, Słowenii i Chorwacji.<br><br>Do dziś dnia radziły sobie z tym problemem w zachodzący sposób – przy transporcie zlecenia do wyżej wymienionych krajów używano krótsze zabudowy (6,5 m). Aczkolwiek już sytuacja się przekuje. Od 1,5 r tubylczy dział transportu we współpracy z zaprzyjaźnionymi producentami zabudów i wózków, pracował nad nowym rozwiązaniem. Zredagowano mechanizm, który pozwala na prosty załadunek i transport wózka widłowego w środku naczepy. – Zakupiliśmy 40 przyczep mających 7,7 kwintala długości. Zarówno pod ich podłogą tudzież wewnątrz występują posiłkowe mocowania, które sam uplanowałem, a zrealizowała je marka zewnętrzna jak najbardziej z mają na myśli o naszym dziale transportu – dorzuca Dawid Wyrtki.<br><br>System zapewnia transportowanie wózka zarówno wewnątrz a także poza domem przyczepy. Dla firmy, która na pewno dziś wywozi swoją stolarkę do 33 krajów na kompletnym świecie, rozwikłanie z pewnością ułatwi decydowanie się trasy i dopuści na lepsze wykorzystanie flotylle. Dzięki niemu przed wjazdem do krajów, w których rozciąganie przyczepy o rozciągłość wózka jest zakazane wzorami prawa, zostanie on złożony. – Przykładowo, transport do Włoch zostanie uplanowany w taki sposób, ażeby najpierw samochód potrącił poprzez kraje, w których przyczepy mogą mieć zamocowany wózek w oddali, a przed dostępem do Włoch, kiedy w przyczepie będzie naprawdę więcej otoczenia, wózek zostanie skryty wewnątrz przyczepy – tłumaczów Dawid Wyrtki. Dla marki oznacza to oszczędności, a dla interesantów szybkość i kompletność dostaw. Tym bardziej, że jedynie w ciągu minionego roku kompania uświetniła swoją flotyllę o 80 nowych wehikułów. W obecnej chwili stwarzają się na nią 240 wozy ciężarowe Scania, Volvo i Daf.<br><br>Edytując mistrzowskie rozwiązanie do wożenia wózków widłowych wewnątrz przyczepy znowu udowodniły, że nie tylko zarządzają najobszerniejszą propozycją stolarki, są posiadaczem jednej z najobszerniejszych flot wozów, najnowocześniejszego parku mechanicznego, lecz coraz częściej są także pionierem w sferach niezwiązanych wyraźnie z produkcją.

Komentarze